At kende kønnet: det banale køn i folkeskolens danskfag

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

Standard

At kende kønnet : det banale køn i folkeskolens danskfag. / Frederiksen, Mons Bissenbakker.

Åbne og lukkede døre: en antologi om køn i pædagogik. ed. / Ane Havskov Kirk. København : Frydenlund Academic, 2010. p. 106-118.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

Harvard

Frederiksen, MB 2010, At kende kønnet: det banale køn i folkeskolens danskfag. in AH Kirk (ed.), Åbne og lukkede døre: en antologi om køn i pædagogik. Frydenlund Academic, København, pp. 106-118.

APA

Frederiksen, M. B. (2010). At kende kønnet: det banale køn i folkeskolens danskfag. In A. H. Kirk (Ed.), Åbne og lukkede døre: en antologi om køn i pædagogik (pp. 106-118). Frydenlund Academic.

Vancouver

Frederiksen MB. At kende kønnet: det banale køn i folkeskolens danskfag. In Kirk AH, editor, Åbne og lukkede døre: en antologi om køn i pædagogik. København: Frydenlund Academic. 2010. p. 106-118

Author

Frederiksen, Mons Bissenbakker. / At kende kønnet : det banale køn i folkeskolens danskfag. Åbne og lukkede døre: en antologi om køn i pædagogik. editor / Ane Havskov Kirk. København : Frydenlund Academic, 2010. pp. 106-118

Bibtex

@inbook{cccb43104fa711df928f000ea68e967b,
title = "At kende k{\o}nnet: det banale k{\o}n i folkeskolens danskfag",
abstract = "En analyse af den m{\aa}de hvorp{\aa} k{\o}n forventes at spille en rolle for danskfagets faglighed og p{\ae}dagogik, som dette ses afspejlet i det officielle undervisningssystems l{\ae}replaner.",
author = "Frederiksen, {Mons Bissenbakker}",
year = "2010",
language = "Dansk",
isbn = "9788778878274",
pages = "106--118",
editor = "Kirk, {Ane Havskov}",
booktitle = "{\AA}bne og lukkede d{\o}re",
publisher = "Frydenlund Academic",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - At kende kønnet

T2 - det banale køn i folkeskolens danskfag

AU - Frederiksen, Mons Bissenbakker

PY - 2010

Y1 - 2010

N2 - En analyse af den måde hvorpå køn forventes at spille en rolle for danskfagets faglighed og pædagogik, som dette ses afspejlet i det officielle undervisningssystems læreplaner.

AB - En analyse af den måde hvorpå køn forventes at spille en rolle for danskfagets faglighed og pædagogik, som dette ses afspejlet i det officielle undervisningssystems læreplaner.

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 9788778878274

SP - 106

EP - 118

BT - Åbne og lukkede døre

A2 - Kirk, Ane Havskov

PB - Frydenlund Academic

CY - København

ER -

ID: 19403524