Etnografiske studier i læring - mellem klassiske metoder og senmoderne udfordringer.
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Standard
Etnografiske studier i læring - mellem klassiske metoder og senmoderne udfordringer. / Borgnakke, Karen.
In: Gymnasiepædagogik, Vol. 47, 2004, p. 223-258.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Etnografiske studier i læring - mellem klassiske metoder og senmoderne udfordringer.
AU - Borgnakke, Karen
PY - 2004
Y1 - 2004
N2 - Artiklen gennemgår metodologiske problemstillinger i etnografiske studier i læring og anskuer problemstillingen i hele spektret fra den klassiske feltarbejde til dagens internetetnografi
AB - Artiklen gennemgår metodologiske problemstillinger i etnografiske studier i læring og anskuer problemstillingen i hele spektret fra den klassiske feltarbejde til dagens internetetnografi
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - it og læring
KW - etnografiske studier i skoleudvikling
UR - https://www.sdu.dk/om_sdu/institutter_centre/ikv/formidling/gymnasiepeadagogik/udgaver
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 47
SP - 223
EP - 258
JO - Gymnasiepædagogik
JF - Gymnasiepædagogik
SN - 1399-6096
ER -
ID: 178883267