25 års brok: I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Dokumenter
- 113971-Artikeltekst-234554-1-10-20190515
Forlagets udgivne version, 368 KB, PDF-dokument
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse |
Vol/bind | 3 |
Udgave nummer | 1 |
Sider (fra-til) | 29-43 |
Antal sider | 15 |
ISSN | 2446-2810 |
Status | Udgivet - 2019 |
- Det Humanistiske Fakultet - Pædagoguddannelse, semi-profession, kritik, status, studerende
Forskningsområder
Links
- https://tidsskrift.dk/FPPU/article/view/113971
Forlagets udgivne version
Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk
Ingen data tilgængelig
ID: 215922057