Dagbogen som litterær praksis
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Dagbogen som litterær praksis. / Serup, Martin Glaz.
I: Standart, Bind 1/2019, 2019, s. 54-57.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Dagbogen som litterær praksis
AU - Serup, Martin Glaz
PY - 2019
Y1 - 2019
N2 - n gennemgående pointe i denne artikel er at bestemte undervisningsformater let kan resultere i bestemte typer tekster. Derfor må det for mig at se handle om at variere undervisningen og undervisningsformaterne, for at undersøge og lære noget om forskellige aspekter af og erfaringer med at skrive og læse. I det følgende vil jeg skrive lidt om hvordan jeg i den sammenhæng arbejder med den litterære dagbog, og om hvad en dagbog overhovedet er for noget.
AB - n gennemgående pointe i denne artikel er at bestemte undervisningsformater let kan resultere i bestemte typer tekster. Derfor må det for mig at se handle om at variere undervisningen og undervisningsformaterne, for at undersøge og lære noget om forskellige aspekter af og erfaringer med at skrive og læse. I det følgende vil jeg skrive lidt om hvordan jeg i den sammenhæng arbejder med den litterære dagbog, og om hvad en dagbog overhovedet er for noget.
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - dagbog
KW - dagbogsteori
KW - Creative writing
KW - Life Writing
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 1/2019
SP - 54
EP - 57
JO - Standart
JF - Standart
SN - 1602-2246
ER -
ID: 236708936