Lærerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set.
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Lærerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set. / Borgnakke, Karen.
Didaktik i udvikling. red. / Torben Spanget et al. Christensen. Aarhus : Klim, 2018. s. 296-311.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Borgnakke, K 2018, Lærerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set. i TSEA Christensen (red.), Didaktik i udvikling. Klim, Aarhus, s. 296-311.
APA
Borgnakke, K. (2018). Lærerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set. I T. S. E. A. Christensen (red.), Didaktik i udvikling (s. 296-311). Klim.
Vancouver
Borgnakke K. Lærerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set. I Christensen TSEA, red., Didaktik i udvikling. Aarhus: Klim. 2018. s. 296-311
Author
Bibtex
@inbook{8185a8c90a7045eb84d4d2d97e3a25a1,
title = "L{\ae}rerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set.",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, Didaktik, l{\ae}rerprofessionalitet, etnografisk analyse",
author = "Karen Borgnakke",
year = "2018",
month = jun,
language = "Dansk",
isbn = "9788772042206",
pages = "296--311",
editor = "Christensen, {Torben Spanget et al.}",
booktitle = "Didaktik i udvikling",
publisher = "Klim",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Lærerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set.
AU - Borgnakke, Karen
PY - 2018/6
Y1 - 2018/6
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - Didaktik, lærerprofessionalitet, etnografisk analyse
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 9788772042206
SP - 296
EP - 311
BT - Didaktik i udvikling
A2 - Christensen, Torben Spanget et al.
PB - Klim
CY - Aarhus
ER -
ID: 198378916