Elisabeth Engberg-Pedersen
Professor emeritus
ORCID: 0000-0001-5017-0305
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2014
- Udgivet
Højtfungerende børn med autisme og sprogligt udtryk for perspektiv
Engberg-Pedersen, Elisabeth, sep. 2014, I: Logos. 72, s. 8-10 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Context improves comprehension of fronted objects
Kristensen, Line Burholt, Engberg-Pedersen, Elisabeth & Poulsen, Mads, apr. 2014, I: Journal of Psycholinguistic Research. 43, 2, s. 125-140 16 s., 2.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Context predicts Word Order Processing in Broca’s Region
Kristensen, Line Burholt, Engberg-Pedersen, Elisabeth & Wallentin, M., 2014, I: Journal of Cognitive Neuroscience (Online). 26, 12, s. 2762-2777 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 5179
Flest downloads
-
1236
downloads
Perspective in signed discourse: the privileged status of the signer’s locus and gaze
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
799
downloads
Context predicts Word Order Processing in Broca’s Region
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
212
downloads
Tilegnelse af fortællerperspektiv og referentperspektiv i dansk tegnsprog: introduktion af en ny referent
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet