Forskerstriden om Det Gamle Testamente og de didaktiske konsekvenser

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Standard

Forskerstriden om Det Gamle Testamente og de didaktiske konsekvenser. / Buchardt, Mette.

Religionsdidaktik. København : Gyldendal, 2006. s. 229-242.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Harvard

Buchardt, M 2006, Forskerstriden om Det Gamle Testamente og de didaktiske konsekvenser. i Religionsdidaktik. Gyldendal, København, s. 229-242.

APA

Buchardt, M. (2006). Forskerstriden om Det Gamle Testamente og de didaktiske konsekvenser. I Religionsdidaktik (s. 229-242). Gyldendal.

Vancouver

Buchardt M. Forskerstriden om Det Gamle Testamente og de didaktiske konsekvenser. I Religionsdidaktik. København: Gyldendal. 2006. s. 229-242

Author

Buchardt, Mette. / Forskerstriden om Det Gamle Testamente og de didaktiske konsekvenser. Religionsdidaktik. København : Gyldendal, 2006. s. 229-242

Bibtex

@inbook{ae798ac074c211dbbee902004c4f4f50,
title = "Forskerstriden om Det Gamle Testamente og de didaktiske konsekvenser",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, Religionsundervisning, Det Gamle Testamente, Rekontekstualisering, Curriculum studier, Didaktik, Religious Education, Old Testament, Recontextualizing, Curriculum studies, Didactics",
author = "Mette Buchardt",
year = "2006",
language = "Dansk",
pages = "229--242",
booktitle = "Religionsdidaktik",
publisher = "Gyldendal",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Forskerstriden om Det Gamle Testamente og de didaktiske konsekvenser

AU - Buchardt, Mette

PY - 2006

Y1 - 2006

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - Religionsundervisning

KW - Det Gamle Testamente

KW - Rekontekstualisering

KW - Curriculum studier

KW - Didaktik

KW - Religious Education

KW - Old Testament

KW - Recontextualizing

KW - Curriculum studies

KW - Didactics

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 229

EP - 242

BT - Religionsdidaktik

PB - Gyldendal

CY - København

ER -

ID: 80489