Studerendes handlemuligheder i gruppearbejdet – i spændingsfeltet mellem frihed og kontrol.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Studerendes handlemuligheder i gruppearbejdet – i spændingsfeltet mellem frihed og kontrol. / Christensen, Gerd.

I: Kognition og Paedagogik, Bind 82, 2011, s. 8-17.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Christensen, G 2011, 'Studerendes handlemuligheder i gruppearbejdet – i spændingsfeltet mellem frihed og kontrol.', Kognition og Paedagogik, bind 82, s. 8-17.

APA

Christensen, G. (2011). Studerendes handlemuligheder i gruppearbejdet – i spændingsfeltet mellem frihed og kontrol. Kognition og Paedagogik, 82, 8-17.

Vancouver

Christensen G. Studerendes handlemuligheder i gruppearbejdet – i spændingsfeltet mellem frihed og kontrol. Kognition og Paedagogik. 2011;82:8-17.

Author

Christensen, Gerd. / Studerendes handlemuligheder i gruppearbejdet – i spændingsfeltet mellem frihed og kontrol. I: Kognition og Paedagogik. 2011 ; Bind 82. s. 8-17.

Bibtex

@article{805126414bef4bbebaaf68b0792e43b3,
title = "Studerendes handlemuligheder i gruppearbejdet – i sp{\ae}ndingsfeltet mellem frihed og kontrol.",
abstract = "I artiklen udforders gruppearbejdet som en 'frig{\o}rende p{\ae}dagogik'.",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, Michel Foucault, projektp{\ae}dagogik, gruppearbejde",
author = "Gerd Christensen",
year = "2011",
language = "Dansk",
volume = "82",
pages = "8--17",
journal = "Kognition & Paedagogik",
issn = "0906-6225",
publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Studerendes handlemuligheder i gruppearbejdet – i spændingsfeltet mellem frihed og kontrol.

AU - Christensen, Gerd

PY - 2011

Y1 - 2011

N2 - I artiklen udforders gruppearbejdet som en 'frigørende pædagogik'.

AB - I artiklen udforders gruppearbejdet som en 'frigørende pædagogik'.

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - Michel Foucault

KW - projektpædagogik

KW - gruppearbejde

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 82

SP - 8

EP - 17

JO - Kognition & Paedagogik

JF - Kognition & Paedagogik

SN - 0906-6225

ER -

ID: 40388281